Etusivu > Ajankohtaista > Tiedotteet > Lahden Talot on myynyt kiinteistön Tonttilasta

Lahden Talot on myynyt kiinteistön Tonttilasta

7.11.2018

Lahden Talot on uudistuslinjansa mukaisesti myynyt kiinteistön Tonttilan asuinalueelta. Myyty seitsenkerroksinen asuinkerrostalo Aittapellonkatu 4 A on valmistunut vuonna 1987 ja siinä on 35 asuntoa. Kiinteistön uusi omistaja on Olo Asunnot.

Lahden Talojen toimitusjohtaja Jukka Anttonen pitää hyvänä sitä, että kiinteistö ja sen asunnot pysyvät vuokrauskäytössä ja vuokralaisten asuminen voi jatkua ennallaan. Olo Asuntojen kaupallinen johtaja Sami Haverinen on ilahtunut, että Olo Asunnot saa kasvatettua vuokra-asuntotarjontaansa Lahdessa ja toivottaa asukkaat lämpimästi tervetulleiksi Olo Asuntojen asukkaiksi.

Osapuolet eivät julkista kauppahintaa. Myyjän neuvonantajana toimi Suomen Toimitila Oy ja ostajan neuvonantajana toimi Reagle Oy.

Lahden Talot kehittää aktiivisesti kiinteistökantaansa perusparannusten, uudistuotannon ja myyntien kautta, jotta asukkaille pystytään tarjoamaan korkealaatuista, kohtuuhintaista ja ympäristöystävällistä vuokra-asumista myös jatkossa.