Etusivu > Ajankohtaista > Tiedotteet > Lahden Talot kruunasi uudistuslinjansa uudella brändi-ilmeellä

Lahden Talot kruunasi uudistuslinjansa uudella brändi-ilmeellä

8.5.2018

Lahden Talot Oy uudisti brändi-ilmettään. Muutoksessa logo, typografia ja värit menivät uusiksi. Lahden Talojen uutta ilmettä siirretään parhaillaan osaksi arkea ja ensimmäiseksi se näkyy Lahden alueella ympäristöystävällisten autojen teippauksissa ja markkinointikampanjoissa. Uusi brändi-ilme perustuu uudistettuun markkinointistrategiaan.

Brändi-ilmeen uudistus on osa isompaa muutosta, joka on parhaillaan käynnissä. Lahden Talot on vauhdittanut voimakkaasti asukaslähtöistä kiinteistökannan kehittämistä ja viime vuonna uudisrakentamisen ja perusparantamisen investointeihin käytettiin yhteensä noin 30 miljoonaa euroa. Sama investointitaso jatkuu myös tulevina vuosina. Investointien lisäksi Lahden Talot kehittää uusia asumisen palveluiden sisältöjä. Näistä yhtenä esimerkkinä ovat kalustetut asunnot, joita tarjotaan muun muassa keikkatyöläisille ja yrityksille. Samalla kehitetään digitaalisten palveluiden sisältöjä.

Toimitusjohtaja Jukka Anttosen mukaan uudistuksen lähtökohtana on ollut asukas, jolle halutaan viestiä tahdosta kehittyä ja parantaa palveluita ja niiden sisältöjä. Anttonen toivoo, että Lahden Talojen brändi tunnettaisiin jatkossa laatuleimana asukkaille tärkeistä asioista, kuten kohtuuhintaisesta, turvallisesta ja luotettavasta vuokra-asumisesta. -Mielikuva meistä on ollut sellainen suuri harmaa. Uuden brändi-ilmeen avulla tavoittelemme profiilin nostamista, haluamme herättää enemmän huomiota sekä olla helposti lähestyttävä ja tavoitettava. Lupaamme myös kertoa rohkeammin, missä kaikessa olemme hyviä, sanoo Anttonen.

Uudistus on tehty Lahden Talojen 20-vuotisjuhlavuonna. Anttonen kertoo, että juhlavuotta vietetään työn merkeissä. -Juhlavuosi on tarjonnut hyvän lähtökohdan uudistuksille. Haluamme lähestyä jatkossa nuorekkaan 20-vuotiaan aikuistuvan yhtiön ilmeellä.

Lahden Talot on Lahden alueen vuokra-asumisen markkinajohtaja. Noin kymmenen prosenttia lahtelaisista asuu Lahden Talojen kodeissa.
Lahden Talot on uudistanut brändi-ilmeensä yhteistyössä lahtelais-jyväskyläläisen markkinointiviestinnän yhtiö Kamuan kanssa.

Uusi ilme.jpg