Etusivu > Ajankohtaista > Tiedotteet > Keskuskadulle valmistumassa poikkeuksellisen tasokas vuokrakerrostalo

Keskuskadulle valmistumassa poikkeuksellisen tasokas vuokrakerrostalo

3.7.2017

Lahden Talojen Hollolan-avaus harvinaista herkkua vuokramarkkinoilla

Lahden Talojen pelinavaus naapurikunnan Hollolan vuokra-asuntomarkkinoilla tapahtuu huippuluokan vuokrakerrostalolla. Salpakankaan Keskuskadulle, Hollolan kuntakeskuksen palveluiden äärelle on valmistumassa hinta-laatusuhteeltaan erinomainen kohde, joka on harvinaista herkkua vuokramarkkinoilla ja vastaa vaativankin asiakkaan tarpeisiin. Poikkeuksellisen korkeasta tasosta huolimatta uudiskohteen vuokratasosta tulee kohtuullinen.

Keskuskatu 6:n edustama taso ei ole asunto-osakeyhtiöissäkään tavanomainen. Talon ylimpään kerrokseen valmistuu korkeatasoinen, kattoterassilla varustettu saunaosasto oleskelutiloineen ja minikeittiöineen, alakertaan asukkaiden käyttöön tarkoitettu isohko kuntosali sekä maksuton talopesula. Osa autopaikoista rakennetaan alakerran halliin, johon on suora hissiyhteys asuinkerroksista.

Kaikkiin asuntoihin kuuluu iso, lasitettu parveke esteettömine näköaloineen. Sekä asunnoissa että yhteistiloissa näkyy sisustussuunnittelijan käden jälki. Asuntojen lattiat ovat korkealuokkaista vinyylilankkua. Kylpytilojen seinät ovat isoa vaaleaa laattaa ja lattiat tummanharmaata laattaa, vesikalusteina ovat Moran vettä säästävät design-hanat. Keittiöiden varusteisiin kuuluvat induktioliedet, jääkaappi-pakastimet ja astianpesukoneet.

- Sijainti, hinta-laatusuhde, kunto, pohjaratkaisut ja joukkoliikenneyhteydet ovat asunnon hakijan tärkeimmät kriteerit valintapäätöksen teossa. Keskuskatu 6:ssa täyttyvät Hollolan osalta erinomaisesti kaikki nämä kriteerit ja palvelutkin löytyvät aivan vierestä. Tällä huippukohteella haluamme osaltamme olla kehittämässä Hollolan vuokra-asuntotarjontaa ja vastata vaativienkin asiakkaiden tarpeisiin, sanoo Lahden Talojen vuokrauspäällikkö Jani Mäntynen.

Keskuskatu 6 on vapaarahoitteinen vuokrakerrostalo, johon tulee yhteensä 58 yksiötä, kaksiota ja kolmiota. Asuntojen koot ovat 34,5-88,5 neliötä ja vuokrat 577-998 euroa. Asuntojen haku on parhaillaan käynnissä.

Energiatehokas talo huippupaikalla

Käyttääpä mitä mittaria tahansa, kerrostalon sijainti ei voisi olla parempi kuin Keskuskatu 6:n sijainti. Koulut ja päiväkodit, tori, uusi Prisma ja apteekki sekä kirjasto, terveyskeskus ja uimahalli sijaitsevat lyhimmillään vain kivenheiton päässä. Julkisen liikenteen yhteydet ovat hyvät ja esimerkiksi bussiliikenteen pikavuoropysäkki aivan talon kohdalla.

Katolle asennettuine aurinkopaneeleineen uudiskohde edustaa Lahden Talojen energiatehokasta rakentamista. Talon energiatehokkuus vastaa tulevan EU:n direktiivin vaatimaa lähes nollaenergiatasoa. Energialuokka on B eli toiseksi paras mahdollinen ja energiamuotokertoimilla ilmoitettu energiankulutus alle 100 kilowattituntia asuinneliötä kohti vuodessa.

Energiatehokkuuden lisäksi talossa on satsattu hyvään sisäilmaan. Sisäilmaa ja hellesään asumismukavuutta parantaa asuntojen tuloilman viilennys.

Keskuskatu 6 valmistuu syyskuussa, ja asukkaat pääsevät muuttamaan asuntoihin lokakuussa.

***********************************************************************************************************************************************

Keskuskatu 6:n vuokrakerrostalon taso

Talo ja yhteiset tilat

• Huippusijainti Hollolan kuntakeskuksen palveluiden ja hyvien liikenneyhteyksien äärellä