Etusivu > Ajankohtaista > Tiedotteet > Ihmemies jälleen kiinteistöhuollon ykkönen

Ihmemies jälleen kiinteistöhuollon ykkönen

27.4.2017

Kuka on se ihmemies, joka kerta toisensa jälkeen kerää korkeimmat pisteet Lahden Talojen aluehuoltomiesten laatupisteytyksessä ja pokkaa Lahden Talojen Vuoden aluehuoltomies -palkinnon? Hän joka saa hyvät pisteet sekä kiinteistöillä tehtävissä tarkastuksissa että asukkaille suunnatussa tyytyväisyyskyselyssä?

Hän on RTK-Palvelun Timo Hiltunen. Ihmemies hän on siksi, että vei jo seitsemännen kerran peräkkäin voiton Lahden Talojen Vuoden aluehuoltomies -kilpailussa.

Missä piilee Hiltusen salaisuus? Vastaus kuuluu: pelisilmässä ja venymiskyvyssä.

Aluehuoltomiesten työaika alkaa virallisesti seitsemältä, mutta Hiltunen, jonka vastuulla olevat kohteet sijaitsevat Lahden keskustassa, aloittaa työt kuudelta. - Keskustassa pitää tietyt asiat olla tehty kahdeksaan mennessä, hän perustelee aikatauluaan.

Myös sitä Hiltunen pitää tärkeänä, että asukkaiden pyytämät korjaukset ja muut työmääräykset hoidetaan nopeasti. - Tämä on asiakaspalvelutyötä. Varsinkin ikääntyneille asukkaille teen ylimääräisiä asioita, sillä se luo hyviä suhteita ja pitää asukkaat tyytyväisinä.

RTK:n ja saman mieskolmikon juhlaa

Lahden Talojen kiinteistöhuoltoyhtiöiden ja aluehuoltomiesten palkitsemiset olivat edellisiltä vuosilta tutun mieskolmikon ja kiinteistöhuoltoyhtiön juhlaa. Timo Hiltunen sekä toiseksi tullut Jouko Nuutinen (RTK-Palvelu) ja kolmanneksi sijoittunut Kari Nevalainen (Sol Palvelut) muodostivat laatupisteytyksen kärkikolmikon myös vuosina 2016 ja 2015.

Timo_Hiltunen.jpg
Timo Hiltunen

Niin ikään kiinteistöhuoltoyhtiöiden kisan voittaja RTK-Palvelu pokkasi ykköspalkinnon jo kolmannen kerran perättäin, tällä kertaa hyvän asiakastyytyväisyyden ansiosta.

Laatupisteillä kisaavat myös kiinteistösiivouksia hoitavat siivoojat ja siivousliikkeet. Kilpailuissa parhaiten pärjäsi uusi palveluntuottaja Palmia oy, joka voitti siivousliikkeiden välisen kilpailun ja jonka siivooja Sirpa Setrivuori keräsi korkeimmat laatupisteet siivoojien välisessä kisassa. Toiseksi sijoittui ISS Palveluiden Eve Pärjesaar ja kolmanneksi niin ikään ISS palveluiden työpari Riina ja Reelika Erimäe.

Perinteisten kilpailusarjojen ulkopuolelta palkittiin RTK-Palvelun aluehuoltomies Aleksi Salo, joka oli vuoden aikana huomionarvoisella tavalla parantanut asiakaspalveluaan.

Aluehuoltomiehet, siivoojat, kiinteistöhuoltoyritykset ja siivousliikkeet palkittiin Lahden Talojen jokakeväisessä kiinteistöpäivässä.